Licenca
To delo je na voljo pod pogoji slovenske licence Creative Commons 2.5:

priznanje avtorstva - nekomercialno - deljenje pod enakimi pogoji.

Celotna licenca je na voljo na spletu na naslovu http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/si/. V skladu s to licenco je dovoljeno vsakemu uporabniku delo razmnoževati, distribuirati, javno priobčevati, dajati v najem in tudi predelovati, vendar samo v nekomercialne namene in ob pogoju, da navede avtorja oziroma avtorje in izdajatelja tega dela. Če uporabnik delo predela, kar pomeni, da ga spremeni, preoblikuje, prevede ali uporabi to delo v svojem delu, lahko predelavo dela ponudi na voljo le pod pogoji, ki so enaki pogojem iz te licence oziroma pod enako licenco.
Navodila

Doba vizualnih medijev

Med vizualne medije umeščamo fotografijo, film in umetniški video ter animacijo. Vse bolj pa se širi tudi digitalni medij »splet«, ki je povezan z virtualnimi in mobilnimi omrežji.

Razvoj znanosti in tehnike v 19. stoletju je prinesel veliko inovacij, ki so spremenile svet umetnosti in vplivale na pojav in razvoj novih likovnih slogov. Dobili smo barve, ki so bile shranjene v tubah. Z njimi so slikarji lahko slikali v pokrajini, in ne le v svojem ateljeju. Pojav fotografskega aparata je dokončno spremenil odnos do slikarske in kiparske umetnosti, kajti natančen odsev materialne resničnosti se je praktično v hipu shranil na fotografskem negativu. Le od fotografovega očesa je bilo odvisno, ali bo izrez resničnega sveta pravilen ali ne. Film je nastal skoraj sočasno. Prav tako risanka. Vse tri oblike so postale izjemno privlačne za ljudi zaradi realnosti, ki jo odsevajo, in zaradi gibanja, ki je podobno življenju.

Danes so ti mediji dostopni v šoli po zaslugi razvoja digitalne tehnike. Napredek bo prinesel še večje in drugačne možnosti ustvarjanja na tem področju.

Oglej si primer enostavne, a duhovite animacije.


V nadaljevanju bomo govorili o fotografiji, filmu in umetniškem videu, animaciji ter virtualnih in mobilnih omrežjih.

 

Izberi si 4 ali 8 od spodnjih 12 sličic in jih postavi na časovnico (filmski trak) tako, da smiselno povedo zgodbo o opazovanju balona.

<NAZAJ
>NAPREJ217/237