Licenca
To delo je na voljo pod pogoji slovenske licence Creative Commons 2.5:

priznanje avtorstva - nekomercialno - deljenje pod enakimi pogoji.

Celotna licenca je na voljo na spletu na naslovu http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/si/. V skladu s to licenco je dovoljeno vsakemu uporabniku delo razmnoževati, distribuirati, javno priobčevati, dajati v najem in tudi predelovati, vendar samo v nekomercialne namene in ob pogoju, da navede avtorja oziroma avtorje in izdajatelja tega dela. Če uporabnik delo predela, kar pomeni, da ga spremeni, preoblikuje, prevede ali uporabi to delo v svojem delu, lahko predelavo dela ponudi na voljo le pod pogoji, ki so enaki pogojem iz te licence oziroma pod enako licenco.
Navodila

PLAKAT

Izdelek grafičnega oblikovanja, plakat, je tiskan medij, ki sporoča, obvešča, oglašuje, prepričuje, izziva ... javnost.

Ponovi, kaj so tiskani mediji.

Plakati, ki usmerjajo na razstavo ilustratorja Quentina Blaka v Londonu, 2014.

Omenili smo, da je plakat vizualno sporočilo. Včasih za sporočanje uporablja le besedilo, največkrat pa je na plakatu tudi slika.

Glede na vsebino ločimo prireditvene (film, turizem, šport, razstave ...), politične, ekološke, zdravstvene, komercialne in druge plakate. Lahko so veliki (jumbo ali veleplakati) ali majhni (WC-plakati, letaki ...).

Dober plakat je jasen, pregleden in opazen. To dosegamo s skrbno izbranim besedilom oziroma sloganom, učinkovitimi barvnimi kombinacijami, slikovno podobo in premišljeno kompozicijo ter z ustreznim izborom oblike črk (tipografija). Nekateri plakati so aktualni krajši čas, drugi pa zaradi svojih posebnosti dalj časa krasijo stene domov, galerij, muzejev, lokalov ...

Radovan Jenko, 2002, Plakat za svetovni dan varčevanja

<NAZAJ
>NAPREJ120/125