Licenca
To delo je na voljo pod pogoji slovenske licence Creative Commons 2.5:

priznanje avtorstva - nekomercialno - deljenje pod enakimi pogoji.

Celotna licenca je na voljo na spletu na naslovu http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/si/. V skladu s to licenco je dovoljeno vsakemu uporabniku delo razmnoževati, distribuirati, javno priobčevati, dajati v najem in tudi predelovati, vendar samo v nekomercialne namene in ob pogoju, da navede avtorja oziroma avtorje in izdajatelja tega dela. Če uporabnik delo predela, kar pomeni, da ga spremeni, preoblikuje, prevede ali uporabi to delo v svojem delu, lahko predelavo dela ponudi na voljo le pod pogoji, ki so enaki pogojem iz te licence oziroma pod enako licenco.
Navodila
6.

 V besedilo vstavi ustrezne izraze.

osvetljeni svetlobe senco senčenje modelacija
Predmeti v prostoru so različno osvetljeni.
Glede na vir na predmetu opazimo lastno na tistem delu, ki je od svetlobe bolj oddaljen. Deli predmeta, ki so obrnjeni proti izvoru svetlobe, so . To v risbi prikažemo s postopkom, ki se imenuje . Drugo ime za ta način oz. prostorski ključ je grafična .

7.

V spodnjem okvirčku si oglej, kako je osenčena krogla. Opazuj svetlobo in senco krogle. Spodaj izberi tisto številko svetilke, za katero meniš, da je vir svetlobe. Pri tem upoštevaj njeno lastno in vrženo senco.

8.

Spodnji valj modeliraj (senči) glede na vir svetlobe. S klikom nanašaš pršilo - sence.

Vaš brskalnik ne podpira HTML5 canvas elementa. Posodobite ga ali namestite boljši brskalnik.

<NAZAJ
>NAPREJ27/125