Licenca
To delo je na voljo pod pogoji slovenske licence Creative Commons 2.5:

priznanje avtorstva - nekomercialno - deljenje pod enakimi pogoji.

Celotna licenca je na voljo na spletu na naslovu http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/si/. V skladu s to licenco je dovoljeno vsakemu uporabniku delo razmnoževati, distribuirati, javno priobčevati, dajati v najem in tudi predelovati, vendar samo v nekomercialne namene in ob pogoju, da navede avtorja oziroma avtorje in izdajatelja tega dela. Če uporabnik delo predela, kar pomeni, da ga spremeni, preoblikuje, prevede ali uporabi to delo v svojem delu, lahko predelavo dela ponudi na voljo le pod pogoji, ki so enaki pogojem iz te licence oziroma pod enako licenco.
Navodila

Ideja, koncept in umetniško sporočilo

Konceptualna umetnost se je uveljavila po letu 1960, čeprav so nekatere oblike konceptualne umetnosti obstajale že prej.

Že leta 1914 je Marcel Duchamp za umetnino določil obstoječi vsakdanji predmet, ki ga je opremil z napisom.

Leta 1917 je Duchamp poslal na razstavo narobe obrnjen pisoar z napisom R. Mutt. Naslovil ga je Fontana. Takrat je s tako imenovanimi {ready-made;Ready-made je izraz, ki ga je skoval francoski umetnik Marcel Duchamp. Z njim je opisal nek obstoječ vsakdanji predmet, ki ga je sam izbral. Dodelil mu je status umetniške stvaritve. Prva ready-made dela je Duchamp razstavil že leta 1913.} deli sprožil polemike, kaj vse je lahko umetniško delo.

 

Duchamp Marcel, Fontana, 1916-17, »ready-made« iz keramike

<NAZAJ
>NAPREJ55/120