Licenca
To delo je na voljo pod pogoji slovenske licence Creative Commons 2.5:

priznanje avtorstva - nekomercialno - deljenje pod enakimi pogoji.

Celotna licenca je na voljo na spletu na naslovu http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/si/. V skladu s to licenco je dovoljeno vsakemu uporabniku delo razmnoževati, distribuirati, javno priobčevati, dajati v najem in tudi predelovati, vendar samo v nekomercialne namene in ob pogoju, da navede avtorja oziroma avtorje in izdajatelja tega dela. Če uporabnik delo predela, kar pomeni, da ga spremeni, preoblikuje, prevede ali uporabi to delo v svojem delu, lahko predelavo dela ponudi na voljo le pod pogoji, ki so enaki pogojem iz te licence oziroma pod enako licenco.
Navodila

Podatke o višini plavalcev smo zapisali v preglednici. Podatke lahko predstavimo tudi z grafičnimi prikazi. Poglej oba prikaza in pojasni razliko med njima.

Podatke lahko grafično prikažemo. Tortni prikaz uporabimo za prikaz deležev celote.

Uporaba računalniških preglednic

Med učenci $6.,\ 7.,\ 8.,\ 9.$ razreda so  osmošolci opravili raziskavo o zvrsti glasbe, ki jo najraje poslušajo. Podatki so zapisani v preglednici. Na vprašanja so odgovorili vsi učenci. V posnetku poglej, kako so podatki zapisani v računalniški preglednici in kaj s podatki naredimo. Prepiši podatke v svojo računalniško preglednico in jih razvrščaj.

Iz preglednice ugotovi, koliko je vseh učencev v posameznem razredu. Ugotovi, katero zvrst glasbe najraje poslušajo na tej šoli in v posameznem razredu?

Število učencev po razredih:
$6.$ razred: 28 , $7.$ razred: 20 ,
$8.$ razred: 15 , $9.$ razred: 18 .
Najbolj popularna zvrst po razredih:
$6.$ razred: blues , $7.$ razred: narodnozabavna .
$8.$ razred: pop , $9.$ razred: narodnozabavna, džez   in pop.
Najbolj priljubljena zvrst na šoli: pop .

Podatke lažje urejamo in popravljamo s pomočjo računalniških preglednic.

<NAZAJ
>NAPREJ351/540