Licenca
To delo je na voljo pod pogoji slovenske licence Creative Commons 2.5:

priznanje avtorstva - nekomercialno - deljenje pod enakimi pogoji.

Celotna licenca je na voljo na spletu na naslovu http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/si/. V skladu s to licenco je dovoljeno vsakemu uporabniku delo razmnoževati, distribuirati, javno priobčevati, dajati v najem in tudi predelovati, vendar samo v nekomercialne namene in ob pogoju, da navede avtorja oziroma avtorje in izdajatelja tega dela. Če uporabnik delo predela, kar pomeni, da ga spremeni, preoblikuje, prevede ali uporabi to delo v svojem delu, lahko predelavo dela ponudi na voljo le pod pogoji, ki so enaki pogojem iz te licence oziroma pod enako licenco.
Navodila

Reklamno besedilo

Predstavljaj si, da si ustanovil podjetje in izdeluješ spletno stran za prodajo izdelkov ali storitev. Kako boš seznanil zainteresirane kupce z obstojem trgovine?

Kje poslušaš/bereš/gledaš reklamna besedila?

Razmisli, katero besedilo te vrste te je v zadnjem času (tednu, mesecu) navdušilo. S čim?

Si se na podlagi reklame odločil za nakup oglaševanega izdelka ali storitve? Pojasni zakaj da oz. ne.

Si zaradi katerega od teh besedil postal slabe volje? Zakaj?

V nadaljevanju boš spoznal reklamna (oglaševalna) besedila.

Oglej si reklamo in ugotovi, kaj se oglašuje.

 

Besedilo je bilo objavljeno na spletu. Ali je naveden kateri kontaktni podatek za zainteresirane družine, ki bi se želele fotografirati?

 

Bi bila potrebna še katera informacija za stik s fotografom/fotografinjo?

Ti je fotografija všeč? Kako učinkuje nate? Katere podrobnosti opaziš?

Kaj je hotel oglaševalec s fotografijo doseči?

<NAZAJ
>NAPREJ198/442