Licenca
To delo je na voljo pod pogoji slovenske licence Creative Commons 2.5:

priznanje avtorstva - nekomercialno - deljenje pod enakimi pogoji.

Celotna licenca je na voljo na spletu na naslovu http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/si/. V skladu s to licenco je dovoljeno vsakemu uporabniku delo razmnoževati, distribuirati, javno priobčevati, dajati v najem in tudi predelovati, vendar samo v nekomercialne namene in ob pogoju, da navede avtorja oziroma avtorje in izdajatelja tega dela. Če uporabnik delo predela, kar pomeni, da ga spremeni, preoblikuje, prevede ali uporabi to delo v svojem delu, lahko predelavo dela ponudi na voljo le pod pogoji, ki so enaki pogojem iz te licence oziroma pod enako licenco.

Osnove geometrije v ravnini

Geometrija je veja matematike, ki jo je človek razvil z namenom lažjega razumevanja oblik, velikosti, lege in drugih lastnosti objektov v prostoru. Z geometrijo so v zgodovini povezana številna imena: Arhimed, Apolonij, Pitagora, Descartes, Euler, Gauss, Steiner, Kimberling, največji prispevek h geometriji pa je v prvem obdobju njenega razvoja prispeval Evklid.

Oglej si primere uporabe geometrije. Poišči podobne primere.

Ponovitev

1. Izberi geometrijske pojme.

2. Pri geometriji bomo poleg geometrijskega orodja, s katerim bomo risali konstrukcije v zvezek, uporabljali tudi računalniške programe za dinamično geometrijo. Nariši za vajo nekaj tipičnih geometrijskih objektov.

<NAZAJ
>NAPREJ1/703