Licenca
To delo je na voljo pod pogoji slovenske licence Creative Commons 2.5:

priznanje avtorstva - nekomercialno - deljenje pod enakimi pogoji.

Celotna licenca je na voljo na spletu na naslovu http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/si/. V skladu s to licenco je dovoljeno vsakemu uporabniku delo razmnoževati, distribuirati, javno priobčevati, dajati v najem in tudi predelovati, vendar samo v nekomercialne namene in ob pogoju, da navede avtorja oziroma avtorje in izdajatelja tega dela. Če uporabnik delo predela, kar pomeni, da ga spremeni, preoblikuje, prevede ali uporabi to delo v svojem delu, lahko predelavo dela ponudi na voljo le pod pogoji, ki so enaki pogojem iz te licence oziroma pod enako licenco.
Navodila

Barve na Derainovi sliki so modulirane: tople barve so tam, kjer je svetloba, in hladne, kjer je senca. Svetloba portretirancu ožarja obraz z njegove leve strani. Na sliki jasno vidimo, kako je umetnik ploskovito, drugo ob drugi, nanašal tople in hladne barve.

André Derain, Most preko Riou, 1906, olje na platnu

Slikarji s pomočjo toplih in hladnih barv na slikovni ploskvi prikažejo svetlobo in senco, hkrati lahko tudi bližino in oddaljenost. O tem smo že govorili v poglavju Barvna perspektiva. Osvetljene in bližnje dele naslikajo s toplimi barvami, oddaljene ali senčne pa s hladnimi barvami.



Mira Ličen Krmpotić, Pogled v dolino, 2011, akril na platnu 

<NAZAJ
>NAPREJ29/120