Silva Karim, Plakati |
Podobe na zgornji sliki so naši vsakdanji spremljevalci, ki nam kaj sporočajo, nas vabijo, pojasnjujejo, privabljajo naše poglede ...
Plakati, naslovnice knjig in revij, oglasi na spletu in televiziji ter podobna vidna sporočila spadajo na področje, imenovano vizualna komunikacija. S podobami in besedami nam sporočajo, nas nagovarjajo in prepričujejo.
Likovno ustvarjanje vidnih sporočil spada na področje grafičnega oblikovanja, njihov ustvarjalec pa je grafični oblikovalec.
Grafično oblikovanje zajema oblikovanje plakatov, oglasov, revij, knjig, katalogov, logotipov (zaščitnih znakov), vizitk, prospektov, vabil, ovitkov, ovojnega papirja ...
Filmski plakati
Sporočila so namenjena javnosti, čim večjemu številu ljudi. To lahko dosežejo s tiskanjem velikega števila izvodov ali z objavo/ponavljanjem sporočil prek drugih komunikacijskih medijev, kot sta televizija in splet. Vizualna komunikacija lahko vključuje tudi fotografijo, film ali animacijo.
Vidno sporočilo nam z različnimi likovnimi sredstvi pojasnjuje in odgovarja na vprašanja: Kaj? Kje? Kdo? Kdaj? Zakaj? ...