Licenca
To delo je na voljo pod pogoji slovenske licence Creative Commons 2.5:

priznanje avtorstva - nekomercialno - deljenje pod enakimi pogoji.

Celotna licenca je na voljo na spletu na naslovu http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/si/. V skladu s to licenco je dovoljeno vsakemu uporabniku delo razmnoževati, distribuirati, javno priobčevati, dajati v najem in tudi predelovati, vendar samo v nekomercialne namene in ob pogoju, da navede avtorja oziroma avtorje in izdajatelja tega dela. Če uporabnik delo predela, kar pomeni, da ga spremeni, preoblikuje, prevede ali uporabi to delo v svojem delu, lahko predelavo dela ponudi na voljo le pod pogoji, ki so enaki pogojem iz te licence oziroma pod enako licenco.
Navodila

Grafično oblikovanje

Silva Karim, Plakati

 

Podobe na zgornji sliki so naši vsakdanji spremljevalci, ki nam kaj sporočajo, nas vabijo, pojasnjujejo, privabljajo naše poglede ...


Plakati, naslovnice knjig in revij, oglasi na spletu in televiziji ter podobna vidna sporočila spadajo na področje, imenovano vizualna komunikacija. S podobami in besedami nam sporočajo, nas nagovarjajo in prepričujejo.

Likovno ustvarjanje vidnih sporočil spada na področje grafičnega oblikovanja, njihov ustvarjalec pa je grafični oblikovalec.
Grafično oblikovanje zajema oblikovanje plakatov, oglasov, revij, knjig, katalogov, logotipov (zaščitnih znakov), vizitk, prospektov, vabil, ovitkov, ovojnega papirja ...

Filmski plakati 

Sporočila so namenjena javnosti, čim večjemu številu ljudi. To lahko dosežejo s tiskanjem velikega števila izvodov ali z objavo/ponavljanjem sporočil prek drugih komunikacijskih medijev, kot sta televizija in splet. Vizualna komunikacija lahko vključuje tudi fotografijo, film ali animacijo.


Vidno sporočilo nam z različnimi likovnimi sredstvi pojasnjuje in odgovarja na vprašanja: Kaj? Kje? Kdo? Kdaj? Zakaj? ...

<NAZAJ
>NAPREJ119/125