Licenca
To delo je na voljo pod pogoji slovenske licence Creative Commons 2.5:

priznanje avtorstva - nekomercialno - deljenje pod enakimi pogoji.

Celotna licenca je na voljo na spletu na naslovu http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/si/. V skladu s to licenco je dovoljeno vsakemu uporabniku delo razmnoževati, distribuirati, javno priobčevati, dajati v najem in tudi predelovati, vendar samo v nekomercialne namene in ob pogoju, da navede avtorja oziroma avtorje in izdajatelja tega dela. Če uporabnik delo predela, kar pomeni, da ga spremeni, preoblikuje, prevede ali uporabi to delo v svojem delu, lahko predelavo dela ponudi na voljo le pod pogoji, ki so enaki pogojem iz te licence oziroma pod enako licenco.
Navodila

BOGASTVO UMETNOSTI

Tri umetnine iz različnih obdobij govorijo o različnem dojemanju resničnosti in umetnosti. Vsako obdobje skozi umetnost ponuja svoj pogled na svet.


Duane Hanson, leto 1973, Hišnik, poliester in mešani materiali


Giotto, 1303–1305, Kristus dviguje Lazarja od mrtvih, freska, Kapela Scrovegni, Padova, Italija


Paul Cézanne, 1898–1905, Velike kopalke, olje na platno


Hanson pa ustvarja kipe, ki so popolni posnetki resničnega sveta.

Umetnik in zgodovinar umetnosti, Giorgio Vasari, Giotta opeva kot izjemnega realističnega slikarja. V njegove slike so se ptice celo zaletavale!

Cézanne pa v očeh sodobnikov deluje kot človek, ki ne zna slikati. Njegovim slikam so se posmehovali. (Šele po njegovi smrti so ga sprejeli za velikega umetnika.)

Razumeti moramo, da se pogledi na umetnost in na podobe precej razlikujejo od obdobja do obdobja. Eden ni boljši od drugih, preprosto se razlikujejo.

<NAZAJ
>NAPREJ2/237