Izražanje skozi besedila ima navidezno podobnost z oglaševanjem in s propagando. Sporočila likovnih umetnikov so sporočila, ki odpirajo nova obzorja in ustvarjajo nove miselne povezave. Ne pojavljajo se na pričakovanih mestih in nimajo pričakovane vsebine. Umetniki pogosto koristijo tudi oglaševalske oblike izražanja.
Barbara Kruger, leto 2012, Razstava, Hirshhorn muzej, Washington Money Makes Money (Denar dela denar)
Z izbranimi pojmi dopolni spodnje povedi:
zaznamo ob pogledu na časopis ali reklame. V njih opazimo in . Svet nas čaka v galerijah in muzejih, na ulici, stenah stavb, velikih oglasnih panojih ob cesti, na avtobusih in na železnici, na računalniku ali mobilnem telefonu. so prav tako prisotne v kinu, na televiziji, digitalnih oglasnih panojih v mestih in spet na spletu ali mobilnem telefonu. Družabna vsako sekundo distribuirajo nešteto podob, ki od soudeležencev zahtevajo določen ali .
Vizualno sporočilo na majici je spominek iz Pariza, ki nam ponuja znamenitosti prestolnice v obliki etikete proizvajalca piva.
Strategij poigravanj z besedami in slikami je pravzaprav neomejeno. Osnovno vodilo je sporočilnost, ki na humoren in ironičen način razkriva lastnosti družbe, v kateri so nastale.