Licenca
To delo je na voljo pod pogoji slovenske licence Creative Commons 2.5:

priznanje avtorstva - nekomercialno - deljenje pod enakimi pogoji.

Celotna licenca je na voljo na spletu na naslovu http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/si/. V skladu s to licenco je dovoljeno vsakemu uporabniku delo razmnoževati, distribuirati, javno priobčevati, dajati v najem in tudi predelovati, vendar samo v nekomercialne namene in ob pogoju, da navede avtorja oziroma avtorje in izdajatelja tega dela. Če uporabnik delo predela, kar pomeni, da ga spremeni, preoblikuje, prevede ali uporabi to delo v svojem delu, lahko predelavo dela ponudi na voljo le pod pogoji, ki so enaki pogojem iz te licence oziroma pod enako licenco.
Navodila

Grafično oblikovanje

Svet okoli nas je poln vizualnih sporočil: ob cesti so postavljeni prometni znaki, plakati nas vabijo na prireditev, na televiziji predvajajo množico oglasov, na spletu in elektronskih napravah so na izbiro ikone v menijih ...

Grafično oblikovanje je v osnovi ustvarjanje sporočilnih podob, namenjenih razmnoževanju.

{VPRAŠANJE; Zakaj za grafično oblikovanje uporabljamo tudi izraz vizualne komunikacije?}

Kako so oblikovana vizualna sporočila? Jim slepo sledimo in zaupamo?







Tipografija in logotip

Vloga grafičnega oblikovalca je predstavitev izdelka ali njegove vsebine na urejen, jasen, predvsem pa na vizualno zanimiv (inovativen) način.
Tipični primeri večplastne vizualne komunikacije so logotipi (zaščitni znaki podjetij in njihovih izdelkov) ter plakati. Prvi predstavljajo značaj in poslanstvo podjetja, drugi pa neposredno nagovarjajo gledalca z na videz jasnim sporočilom.

{RAZLOŽI; Kako razumeš spodnje primere plakatov?}

<NAZAJ
>NAPREJ61/237