Licenca
To delo je na voljo pod pogoji slovenske licence Creative Commons 2.5:

priznanje avtorstva - nekomercialno - deljenje pod enakimi pogoji.

Celotna licenca je na voljo na spletu na naslovu http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/si/. V skladu s to licenco je dovoljeno vsakemu uporabniku delo razmnoževati, distribuirati, javno priobčevati, dajati v najem in tudi predelovati, vendar samo v nekomercialne namene in ob pogoju, da navede avtorja oziroma avtorje in izdajatelja tega dela. Če uporabnik delo predela, kar pomeni, da ga spremeni, preoblikuje, prevede ali uporabi to delo v svojem delu, lahko predelavo dela ponudi na voljo le pod pogoji, ki so enaki pogojem iz te licence oziroma pod enako licenco.
Navodila

MODNO OBLIKOVANJE

Modno oblikovanje je kreativno ustvarjanje oblačil in modnih dodatkov, da je oblačilo funkcionalno, poudari lepoto telesa in identiteto uporabnika ter ga zaščiti pred vremenskimi vplivi, kot so sonce, veter, dež ali mraz.

To področje ima bogato tradicijo. V novejšem obdobju pa razvija vedno nove modne izdelke, kolekcije oblačil in tudi dodatke. Zajema področji serijskega in unikatnega oblikovanja. Usmeritve v modnem oblikovanju se spreminjajo večkrat letno, kar je povezano z letnimi časi, različnimi socialnimi, geografskimi, etničnimi in celo verskimi ciljnimi skupinami.

Modni oblikovalci različno pristopajo k oblikovanju. Zaradi časa, ki je potreben za izdelavo oblačil ali dodatkov, morajo vnaprej predvideti, kakšne bodo usmeritve v oblačenju. Pravzaprav jih modni oblikovalci lahko narekujejo in sooblikujejo.

{RAZMISLI;Kakšne bodo modne usmeritve naslednjega poletja ali zime?}

Razmišljanje v obliki risbe zabeleži v svoji skicirki.

Zgodovina oblačenja

Temelji modnega oblikovanja so zapisani v zgodovini oblačenja, ki ga preučuje stroka sama, v posameznih primerih pa tudi druge stroke. Narodne oziroma ljudske noše na primer preučuje etnologija.

Modne blagovne znamke

Imajo pomembno vlogo pri uporabnikih. Če k temu dodamo še misel, da »obleka naredi človeka«, si lahko predstavljamo, da je oblačilo statusni, socialni ali kak drug simbol. Posebna kategorija uporabnikov so zagotovo mladi, ki radi prevzemajo ustaljene poti oblačenja (mišljeno tudi prevzemanje ustaljenih blagovnih znamk), s svojim uporniškim pristopom pa nehote sooblikujejo nove poti v oblikovanju oblačil in dodatkov.

Izbrane blagovne znamke (zgoraj) in njihovi izdelki (spodaj)

 Armani  Versace  Pucci
   

<NAZAJ
>NAPREJ94/237