Licenca
To delo je na voljo pod pogoji slovenske licence Creative Commons 2.5:

priznanje avtorstva - nekomercialno - deljenje pod enakimi pogoji.

Celotna licenca je na voljo na spletu na naslovu http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/si/. V skladu s to licenco je dovoljeno vsakemu uporabniku delo razmnoževati, distribuirati, javno priobčevati, dajati v najem in tudi predelovati, vendar samo v nekomercialne namene in ob pogoju, da navede avtorja oziroma avtorje in izdajatelja tega dela. Če uporabnik delo predela, kar pomeni, da ga spremeni, preoblikuje, prevede ali uporabi to delo v svojem delu, lahko predelavo dela ponudi na voljo le pod pogoji, ki so enaki pogojem iz te licence oziroma pod enako licenco.
Navodila
8.

Osvetlitev je pomemben del upodabljanja. Za ustvarjanje iluzije prostora je treba postaviti vsaj tri dodatne luči. Poveži pojme v levem stolpcu s pojmi v desnem stolpcu in s tem določi vlogo osvetlitve in luči v upodabljanju.

splošna svetloba
Praviloma vedno prisotna v
modelnem prostoru.
glavna luč
Vzpostavlja glavno osvetlitev s sprednje strani in ustvari glavno senco.
pomožna luč
Sveti od strani, dopolnjuje glavno luč in hkrati mehča glavno senco.
luč iz ozadja
Dodatno oriše rob 3D-oblike in izbranim oblikam poudari tretjo dimenzijo.
Število napačnih: 0
9.

Katere barve običajno uporabljamo pri snemanju nevtralnega ozadja, angl. »chroma key«, za poznejšo montažo poljubnih ozadij? (Možna sta dva odgovora.)

10.

Zajemanje 3D-oblik (3D-skeniranje) lahko izpeljemo na več načinov. Pravilno rešitev naloge lahko oblikuješ tako, da slike v levem stolpcu povežeš s pojmi v desnem stolpcu.


zajemanje točk s svetlobo (lahko tudi lasersko)

zajemanje točk z mehansko ročico

zajemanje točk z magnetno resonanco
Število napačnih: 0
11.

Ali poznaš katero izmed tehnologij tiskanja 3D-oblik. Informacije poišči na spletu in ugotovitve zapiši v zapiske.

<NAZAJ
>NAPREJ89/237