Licenca
To delo je na voljo pod pogoji slovenske licence Creative Commons 2.5:

priznanje avtorstva - nekomercialno - deljenje pod enakimi pogoji.

Celotna licenca je na voljo na spletu na naslovu http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/si/. V skladu s to licenco je dovoljeno vsakemu uporabniku delo razmnoževati, distribuirati, javno priobčevati, dajati v najem in tudi predelovati, vendar samo v nekomercialne namene in ob pogoju, da navede avtorja oziroma avtorje in izdajatelja tega dela. Če uporabnik delo predela, kar pomeni, da ga spremeni, preoblikuje, prevede ali uporabi to delo v svojem delu, lahko predelavo dela ponudi na voljo le pod pogoji, ki so enaki pogojem iz te licence oziroma pod enako licenco.
Navodila

Film in umetniški video

Kmalu po iznajdbi fotografskega aparata se je pojavil film, ki je povzročil pravo revolucijo. Privlačnost »premikajočih se podob« je za človeka izjemna. Kot da bi ohranjale življenje samo: ljudje se premikajo, govorijo, »so živi«. Skozi podobe si pripovedujemo zgodbe. To je nedvomno najbolj priljubljena umetniška panoga.

Vsebina

Vsebina videoposnetka je izjemno pomembna. Ne glede na to, kakšna je, mora imeti in »glavo in rep« in še nekaj vmes. Zapomnimo si: videoposnetek mora biti razumljiv tudi tistemu, ki ga ni snemal in od prej ne pozna zgodbe (spoznal jo bo skozi naš izdelek).

Kadri

Kadri ali plani pomenijo velikost prostora, ki smo ga zajeli v naš objektiv in ga bomo posredovali občinstvu. Ritmi izmenjavanja planov naredijo videoposnetek dinamičen za gledanje. Dolžina kadrov je odvisna od naše zgodbe. Krajši kadri naredijo bolj dinamičen posnetek.


Smer gibanja


Logika smeri gibanja oseb in objektov v videoposnetku je pomembna za pravilno dojemanje zgodbe. Moramo vedeti, da gledalec dogodek opazuje z ene točke in vsako spremembo v smeri razume drugače kot oseba, ki je na mestu dogodka. Iz istih razlogov vse športne dogodke spremljajo kamere z ene strani igrišča (izjema so ponovljeni posnetki iz drugih kotov).

{RAZMISLI; Kako boš postavil kamero in snemal osebo, ki se boji, ali osebo, ki nekoga nadleguje?}

<NAZAJ
>NAPREJ219/237