Licenca
To delo je na voljo pod pogoji slovenske licence Creative Commons 2.5:

priznanje avtorstva - nekomercialno - deljenje pod enakimi pogoji.

Celotna licenca je na voljo na spletu na naslovu http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/si/. V skladu s to licenco je dovoljeno vsakemu uporabniku delo razmnoževati, distribuirati, javno priobčevati, dajati v najem in tudi predelovati, vendar samo v nekomercialne namene in ob pogoju, da navede avtorja oziroma avtorje in izdajatelja tega dela. Če uporabnik delo predela, kar pomeni, da ga spremeni, preoblikuje, prevede ali uporabi to delo v svojem delu, lahko predelavo dela ponudi na voljo le pod pogoji, ki so enaki pogojem iz te licence oziroma pod enako licenco.
Navodila
7.

Ustvari video na eno izmed tem:

•    Slika Kofetarica Ivane Kobilce
•    Martin Krpan
•    Do do how you (izpeljano iz How do you do)?
•    (Pes) moj najboljši prijatelj
•    Kako sem (s)plezal na Triglav
•    Strah pred (matematiko?)

Video naj ne bi bil daljši od 60 sekund, mogoče le za začetno špico. 1 minuta se zdi kratka, toda reklame na televiziji ne trajajo niti 20 sekund, a veliko povedo. Zgodbo najprej razdeli na sekvence in nato na kadre. Bodi pozoren na dolžino kadrov. V video-spotih, ki jih pogosto gledaš, kadri trajajo po 2 sekundi. Zato takšen video deluje dinamično. Daljši kadri upočasnijo dogajanje. Med kadri se lahko pojavljajo presledki v obliki beline ali zatemnitve. Prav tako delujejo deli brez zvoka.

8.

V svoji skicirki naredi osnutek prikaza osebe, ki gre iz prostora. To naredi vsaj s štirimi kadri.
Pri ustvarjanju naj ti pomagajo skice, ki opisujejo srečanje dveh prijateljev.



Prva figura prihaja v prostor sede. 
Ogleduje si prostor in z izrazom na obrazu kaže svoj odnos do njega.


Njegov nasmeh napoveduje
prihod druge osebe. 
Druga oseba prihaja in poda roko prvi.

9.

Mobilna omrežja se na žalost v največjem številu primerov koristijo za zelo pasivno in ceneno zabavo.

Številne strani objavljajo duhovite prispevke, kot so napačno napisane besede v trgovini, npr.: mandarine iz Šnapije. Lahko so to duhoviti komentarji na šolsko snov.

Vsako virtualno področje ima svoje najbolj priljubljene dogodke, filme, igrice, tiste, ki jih ljudje najpogosteje gledajo.

Kako boš naredil kreativni komentar na zgoraj omenjene.

Ali lahko svoj komentar postaviš ob bok izvirnikom?

Računalniške igrice

Poljubno igrico na socialnem omrežju predelaj v interaktivno igro. Namesto dejanj v igrici, naj vsak od tvojih prijateljev naredi neko fotografijo, napiše komentar, posname animacijo ali video. Sestavljanka bo skupinsko delo, ki se lahko neomejeno nadaljuje.

POMEMBNO! Upam, da si opazil kolektivni duh in sodelovanje s sošolci pri reševanju zadnjih nalog. Tako lahko cel oddelek ali širša skupina sodeluje pri ustvarjanju izdelka.


Second life že obstaja. Legende pravijo, da ima mačka devet življenj. Kako bi ti naredil Deveto življenje? Kaj bi se tam dogajalo? Zakaj?

<NAZAJ
>NAPREJ225/237