Licenca
To delo je na voljo pod pogoji slovenske licence Creative Commons 2.5:

priznanje avtorstva - nekomercialno - deljenje pod enakimi pogoji.

Celotna licenca je na voljo na spletu na naslovu http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/si/. V skladu s to licenco je dovoljeno vsakemu uporabniku delo razmnoževati, distribuirati, javno priobčevati, dajati v najem in tudi predelovati, vendar samo v nekomercialne namene in ob pogoju, da navede avtorja oziroma avtorje in izdajatelja tega dela. Če uporabnik delo predela, kar pomeni, da ga spremeni, preoblikuje, prevede ali uporabi to delo v svojem delu, lahko predelavo dela ponudi na voljo le pod pogoji, ki so enaki pogojem iz te licence oziroma pod enako licenco.
Navodila
1.

V prvem kadru se oseba giblje iz levega dela formata proti desnemu robu.
Kako se mora gibati oseba figura v naslednjem kadru, če hočemo dobiti vtis:
Da bi se osebi srečali
(Potrdi ali zanikaj spodnje trditve.)

od leve proti desni

Drži. Ne drži.

od desne proti levi

Drži. Ne drži.

Da druga oseba hodi za prvo

od desne proti levi    

Drži. Ne drži.

od leve proti desni

Drži. Ne drži.
2.

Kader je: (Izberi pravilno trditev.)

3.

Svetlobno sliko ohranjamo: (Izberi pravilno trditev.)

4.

Zumiranje je: (Izberi pravilno trditev.)

5.

Še enkrat si oglej fotografijo D. Lang. Razmisli: Kriza je nekaj, s čimer se soočamo tudi danes.

• Kako bi skozi fotografijo spregovoril o revščini danes?
• Kako o bolezni?
• Kako o drugačnosti?
• Kako bi se odločil glede izbire likovnih elementov?
• Ali bi se odločil za barvno ali črno-belo fotografijo?
• Kakšno kompozicijo bi naredil?
Naredi svojo fotografijo na eno izmed tem.

6.

R. Capa nam ponuja smrt(?) vojaka na bojišču. To je zagotovo najbolj tragičen trenutek. In najbolj dramatičen, vsaj s stališča fotografije.

Kako bi opisal avtomehanika v njegovem delovnem okolju?
Fotografiraj to, s čimer se vsak dan srečuješ. Na primer s težavo odvisnosti. Odvisnost je stanje, v katerem ne moremo nadzorovati obnašanja, na primer:
•    v odnosu do določene osebe,
•    hrane,
•    mamil,
•    računalniških igric,
•    denarja,
•    mobilnega telefona.
Pomembno pri takšnem delu je, da elementi fotografije govorijo s prepričljivim likovnim jezikom, in ne s trenutno simboliko ulice in obrazov prijateljev. Zapomnimo si: obraz prijatelja je za preostale opazovalce le sleherni obraz.

<NAZAJ
>NAPREJ224/237