Licenca
To delo je na voljo pod pogoji slovenske licence Creative Commons 2.5:

priznanje avtorstva - nekomercialno - deljenje pod enakimi pogoji.

Celotna licenca je na voljo na spletu na naslovu http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/si/. V skladu s to licenco je dovoljeno vsakemu uporabniku delo razmnoževati, distribuirati, javno priobčevati, dajati v najem in tudi predelovati, vendar samo v nekomercialne namene in ob pogoju, da navede avtorja oziroma avtorje in izdajatelja tega dela. Če uporabnik delo predela, kar pomeni, da ga spremeni, preoblikuje, prevede ali uporabi to delo v svojem delu, lahko predelavo dela ponudi na voljo le pod pogoji, ki so enaki pogojem iz te licence oziroma pod enako licenco.
Navodila

Premikanje kamere in zumiranje

Kadar snemamo en objekt, nato pa drugega, ni nujno premikanje kamere. Narava medija nam omogoča, da preprosto postavimo kadra drugega za drugim in to opazovalec dojema kot premikanje pogleda z enega objekta na drugega. Gibanje kamere ustvarja v gledalcih telesni vtis gibanja. Zato je ustrezna raba premikanja kamere vezana na snemanje vožnje s prevoznim sredstvom (kolo, avto) ter za ustvarjanje vtisa sledenja in zalezovanja.

Zumiranje, ki je moteče in delno urejeno. Za kateri primer bi se odločil?


Kamera se premika in spremlja pogled. Neurejeni in urejeni posnetek.



Zvok

Montaža videoposnetka

Montaža je zaključna in najpomembnejša faza. Takrat bomo uredili potek dogodkov in trajanje posameznih sekvenc.
Montažo opravimo v programih za urejanje posnetkov. Veliko brezplačnih programov obstaja na spletu. V osnovi postopek poteka skozi nekaj osnovnih korakov.




Chieh-Jen Chen, 2008–09, Empire's Borders
Meje med razvitim in nerazvitim svetom so ogromne. Praviloma to vidimo kot neosebno, teoretično poved. Ko imamo pred seboj konkretne ljudi in njihove težave, to postane tudi naša težava. Video tajvanskega umetnika govori o težavah ljudi, ki hočejo pridobiti vizum za vstop v ZDA. Problem je globalni. Šibkejši ga bolj opazijo. Kot šibke in ponižane je snemal ženske, ki so jim vlogo za vstop v snemanem (izjemno neosebnem) intervjuju zavrnili. Bogati svet ima odprta vsa vrata, medtem ko so za revni del zaprta.

<NAZAJ
>NAPREJ220/237