Licenca
To delo je na voljo pod pogoji slovenske licence Creative Commons 2.5:

priznanje avtorstva - nekomercialno - deljenje pod enakimi pogoji.

Celotna licenca je na voljo na spletu na naslovu http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/si/. V skladu s to licenco je dovoljeno vsakemu uporabniku delo razmnoževati, distribuirati, javno priobčevati, dajati v najem in tudi predelovati, vendar samo v nekomercialne namene in ob pogoju, da navede avtorja oziroma avtorje in izdajatelja tega dela. Če uporabnik delo predela, kar pomeni, da ga spremeni, preoblikuje, prevede ali uporabi to delo v svojem delu, lahko predelavo dela ponudi na voljo le pod pogoji, ki so enaki pogojem iz te licence oziroma pod enako licenco.
Navodila
10.

Fotografijo kot pripomoček pri slikanju je uporabljal tudi slovenski impresionist Ivan Grohar. Pojme razporedi na pripadajoča mesta in izpolni vsebinsko analizo dela.


Avgust Berthold, leto 1906, Sejalec
Ivan Grohar, leto 1907, Sejalec

žanrski kozolec slovensko upanje svetloba impresionizmu

Naslov dela je Sejalec. Gre za motiv, na katerem je upodobljen kmet med vsakdanjim delom. Pokrajino zaznamuje arhitektura v ozadju. Upodobljen je , ki velja za tradicionalno arhitekturo. Že sodobni kritiki so v delu prepoznali simbolično podobo slovenskega kmeta, ki seje slovensko žito na domači zemlji. Podoba je predstavljala za prihodnost slovenskega naroda, ki je ravno tisti čas preživljal nacionalno krizo identitete. Jutranja ima pomembno kompozicijsko vlogo in simbolično predstavlja prihodnost, nov začetek, nov dan. Glede na slog delo lahko pripišemo , glede na sporočilo pa je slika vsekakor tudi simbolična. Poudarja občutja umetnika in v sebi nosi pomembno sporočilo.

11.

Kateri izmed naštetih slikarjev so predstavniki postimpresionizma?

Claude Monet, Ivana Kobilca, Vincent van Gogh, Théodore Géricoult, Edvard Munch, John Constable, Paul Cézanne, Paul Gauguin, Jean Auguste Dominique Ingres, Henri de Toulouse-Lautrec, Gustav Klimt, Matevž Langus, Georges Seurat, William Turner
12.

Obnovi znanje barvne teorije. Katere barve v barvnem krogu so primarne in katere komplementarne? Katero gibanje v postimpresionizmu se je ukvarjalo z barvno teorijo?

<NAZAJ
>NAPREJ187/237