Licenca
To delo je na voljo pod pogoji slovenske licence Creative Commons 2.5:

priznanje avtorstva - nekomercialno - deljenje pod enakimi pogoji.

Celotna licenca je na voljo na spletu na naslovu http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/si/. V skladu s to licenco je dovoljeno vsakemu uporabniku delo razmnoževati, distribuirati, javno priobčevati, dajati v najem in tudi predelovati, vendar samo v nekomercialne namene in ob pogoju, da navede avtorja oziroma avtorje in izdajatelja tega dela. Če uporabnik delo predela, kar pomeni, da ga spremeni, preoblikuje, prevede ali uporabi to delo v svojem delu, lahko predelavo dela ponudi na voljo le pod pogoji, ki so enaki pogojem iz te licence oziroma pod enako licenco.
Navodila
Novakovi so do kraja dopustovanja prevozili 348 $\rm{km}$. S povprečno hitrostjo $58$ kilometrov na uro so vozili $6$ ur.

Nadaljuj nalogo tako, da boš uporabil izračunani podatek.
Možnosti je zelo veliko. Bodi pozoren, da bo nadaljevanje naloge smiselno.

Rešitve so odvisne od nadaljevanja naloge. Tako lahko ima vsak izmed sošolcev končno malo drugačno nalogo. Pod spodnjim gumbom se skrivajo rešitve primerov, ki so skriti pod namigom zgoraj.

Kako bi se glasila naloga, če bi izpustili prvotno vprašanje naloge?

Žan je dobil nalogo, da neki nalogi zapiše nadaljevanje. Nalogo je nato zapisal brez prvotnega vprašanja in sicer je zapisal takole:

Maja je kupila tri pakete lizik. Vsak paket vsebuje $12$ lizik. Po eno liziko je dala vsakemu od svojih $26$ sošolcev. Koliko lizik ji je ostalo?

Kako se je glasilo prvotno (skrito) vprašanje?

Za naslednjo nalogo potrebuješ pomoč sošolca. Sledita navodilom in nalogo obdržita zase vse do konca. Dela vsak sam.

Dana je naloga: Marko in Mitja zbirata avtomobilčke. Marko jih ima že $1\,258$, Miha ima $226$ avtomobilčkov manj kot Marko.

  1. Zgornjo nalogo dokončaj s smiselnim vprašanjem. Reši svojo nalogo.
  2. Nadaljuj nalogo tako, da v nadaljevanju uporabiš rezultat, ki si ga dobil, ko si rešil svojo nalogo.
  3. Zapiši nalogo tako, da izpustiš prvotno vprašanje.
  4. S sošolcem menjajta nalogi in ju rešita. Ti rešuješ nalogo sošolca, on pa tvojo.

Pogovorita se, kako sta razmišljala. Kdo je sestavil težjo nalogo? Ali lahko zastavita še kakšno smiselno vprašanje?

<NAZAJ
>NAPREJ359/557