Licenca
To delo je na voljo pod pogoji slovenske licence Creative Commons 2.5:

priznanje avtorstva - nekomercialno - deljenje pod enakimi pogoji.

Celotna licenca je na voljo na spletu na naslovu http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/si/. V skladu s to licenco je dovoljeno vsakemu uporabniku delo razmnoževati, distribuirati, javno priobčevati, dajati v najem in tudi predelovati, vendar samo v nekomercialne namene in ob pogoju, da navede avtorja oziroma avtorje in izdajatelja tega dela. Če uporabnik delo predela, kar pomeni, da ga spremeni, preoblikuje, prevede ali uporabi to delo v svojem delu, lahko predelavo dela ponudi na voljo le pod pogoji, ki so enaki pogojem iz te licence oziroma pod enako licenco.

Uravnotežena — zdrava prehrana

Zdrava prehrana mora biti uravnotežena, kar pomeni, da mora vključevati vse skupine hranil: beljakovine, ogljikove hidrate, maščobe oz. lipide in vitamine ter minerale. Pri uravnoteženem prehranjevanju je pomembno uživanje raznolikih živil, med katerimi naj prevladujejo zelenjava, sadje, kruh in žita (čim manj predelana), krompir, riž in testenine. Z uživanjem izdelkov iz vseh petih skupin živil (prikazanih v prehranski piramidi) si zagotovimo zadosten vnos vseh hranilnih snovi (vitaminov, mineralov, ogljikovih hidratov, beljakovin in maščob) v telo. Pomemben je tudi način priprave jedi, ki naj bo čim krajši (pri pripravi zelenjavnih in sadnih živil je priporočljivo kuhanje v sopari), izogibajmo se uporabi maščob (cvrtju), če je mogoče, jejmo čim več svežih, nepredelanih živil (sadje, zelenjava). Izogibajmo se pretirani uporabi sladkorja, soli in maščobnih živil.

Prehranska piramida


Rdeče češnje rada jem.

Izračunajte in vpišite zaokroženo vrednost. Uporabljajte tabelo o kalorični vrednosti živil (KV), ki je skrita na strani Zakaj organizem potrebuje hrano.

Približno koliko kilogramov češenj bi morali pojesti, da bi zadovoljili svojo dnevno potrebo po energiji, ki je približno 10000 J.

Košara češnj

Pojesti bi morali 5 kg češenj.
<NAZAJ
>NAPREJ275/335