Kolikšen delež vseh učencev šole se v šolo vozi s šolskim kombibusom?
$(\frac{1}{2})^2$, |
$((\frac{1}{2})^2)^2$, |
$(((\frac{1}{2})^2)^2)^2$, ... |
$(1\frac{1}{2})^2-1$ |
$1\frac{1}{4}$ |
|
$(1\frac{1}{2}-1)^2$ |
$\frac{1}{4}$ |
|
$1\frac{1}{2}-1^2$ |
$\frac{1}{2}$ |
a) Ugotovi pravilo in zapiši še dva številska izraza. Izračunaj vrednost številskih izrazov. | ||
$1-\frac{1}{2}$, |
$(1-\frac{1}{2})\cdot(1-\frac{1}{3})$, |
$(1-\frac{1}{2})\cdot(1-\frac{1}{3})\cdot(1-\frac{1}{4})$, ... |
b) Bi lahko brez računanja zapisal vrednost številskega izraza $(1-\frac{1}{2})\cdot(1-\frac{1}{3})\cdot(1-\frac{1}{4})\cdot$ ... $\cdot(1-\frac{1}{135})$? |
$\frac{1}{2}\cdot\frac{1}{3}+\frac{1}{4}$, |
$\frac{1}{2}\cdot(\frac{1}{2}\cdot\frac{1}{3}+\frac{1}{4})$, |
$\frac{1}{2}\cdot(\frac{1}{2}\cdot(\frac{1}{2}\cdot\frac{1}{3}+\frac{1}{4}))$, ... |
Znak za odštevanje in znaka za seštevanje postavi tako, da izračunaš največjo možno vrednost številskega izraza.