Matej je pri pouku biologije raziskoval najvišje hitrosti, ki jih lahko
dosežejo kopenske živali. Brskal je po spletu in zapisal podatke v
preglednico. Prikaži podatke s stolpčnim prikazom.
Mateja je zanimala najvišja hitrost kopenskih živali. Pridobil je podatke, jih uredil in prikazal s stolpčnim prikazom. Iz znanih podatkov je izračunal novi podatek.
V nadaljevanju boš tudi sam raziskoval, iskal podatke in izračunal nove podatke.
$\cdot$ |
$1$ |
$2$ |
$3$ | $4$ |
$5$ |
$6$ |
$1$ |
N |
N
|
N |
N
|
N
|
V
|
$2$ |
N
|
N
|
V
|
N
|
N
|
V
|
$3$ |
N
|
V
|
N
|
V
|
N
|
V
|
$4$ |
N
|
N
|
V
|
N
|
N
|
V
|
$5$ |
N
|
N
|
N
|
N
|
N
|
V
|
$6$ |
V
|
V
|
V
|
V
|
V
|
V
|