$=$ 270 ${\rm min}+$ 20 ${\rm min}+$ 20 ${\rm min}=$
$=$ 310 ${\rm min}=$ 5 ${\rm h}$ 10 ${\rm min}$
$8\;{\rm h}\;15\;{\rm min}+$ 5 ${\rm h}$ 10 ${\rm min}=$ 13 ${\rm h}$ 25 ${\rm min}$
Tinček ob torkih konča s poukom ob 13 . 25 .
Pri računanju s časom lahko merska števila množimo s številom.
Tina je računala s časom. S premikanjem točke si oglej njen postopek računanja. Bi lahko računala tudi drugače?
Pri računanju s časom lahko merska števila delimo s številom.
Vsi učenci v razredu se postavite v vrsto in se primite za roke. Prvi učenec v vrsti naj stisne roko drugemu, drugi tretjemu, in tako naj stisk roke potuje do zadnjega učenca v vrsti.
Izmerite, v kolikem času se prenese stisk roke od prvega do zadnjega učenca v vrsti. Če boste izmerjeni čas delili s številom učencev v vrsti, boste izračunali reakcijski čas enega učenca.