1. Vsak v svoj zvezek zapišita tri primere dvočlenika oblike $\_(\_ ± \_)±\_(\_ ± \_)$, pri katerih bosta izraza v obeh oklepajih enaka (glej sliko spodaj). Ne pokažita jih drug drugemu. Vsak naj svoje dvočlenike razčleni v štiričlenike. Nato drug drugemu narekujta dobljene štiričlenike. Štiričlenike, ki jih dobiš od sošolca, preoblikuj nazaj v prvotno obliko (dvočlenik). Ko imaš zapisan dvočlenik, izpostavi skupni faktor. Tako si razstavil štiričlenik.
2. Spet si izmislita tri dvočlenike zgoraj omenjene oblike in jih preoblikujta v štiričlenike. Zdaj bodita zvita in v štiričleniku premešajta člene. Drug drugemu narekujta štiričlenike in jih preoblikujta v dvočlenike. Nato v dvočleniku izpostavi skupni faktor. Tako si razstavil štiričlenik.
3. Razstavita štiričlenike:
a) $x^3+5x^2+10x+50$Razstavi $x^2-3xy-6y+2x$. Če ne gre, si oglej film.
a) $x^2+7x+xy+7y$
b) $5x+5y-x^2-xy$
c) $x^2-18-6x+3x$