Licenca
To delo je na voljo pod pogoji slovenske licence Creative Commons 2.5:

priznanje avtorstva - nekomercialno - deljenje pod enakimi pogoji.

Celotna licenca je na voljo na spletu na naslovu http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/si/. V skladu s to licenco je dovoljeno vsakemu uporabniku delo razmnoževati, distribuirati, javno priobčevati, dajati v najem in tudi predelovati, vendar samo v nekomercialne namene in ob pogoju, da navede avtorja oziroma avtorje in izdajatelja tega dela. Če uporabnik delo predela, kar pomeni, da ga spremeni, preoblikuje, prevede ali uporabi to delo v svojem delu, lahko predelavo dela ponudi na voljo le pod pogoji, ki so enaki pogojem iz te licence oziroma pod enako licenco.

Komponente vektorjev

Šahovski skakač (po domače konj) se premika tako, da se premakne za dve polji v katerokoli smer (levo, desno, gor, dol) in za eno polje pravokotno na to smer.

Skakač je postavljen na  polje d4 (glej sliko). Če se premakne na polje f5, potem to potezo zapišemo: Sd4-f5.

Zapiši vse možne premike skakača s polja d4 in te poteze zapiši v skladu z dogovorom.

Zapiši vsa možna polja, s katerih lahko skakač skoči na polje a1.

Ponovitev

Kaj je baza ravnine in kaj baza prostora?

Kaj je ortonormirana baza?

V koordinatnem sistemu je narisan vektor $\overset{\rightharpoonup}{a}$.

Začetna točka vektorja $\overset{\rightharpoonup}{a}$ je točka A ( -2 , -1 ), končna pa točka B ( 3 , 1 ).

V nadaljevanju se bomo ukvarjali s komponentami vektorjev v koordinatnem sistemu.

<NAZAJ
>NAPREJ271/703